
Last week I bought this awesome IPOD TOUCH! and I must admit that I LOVE IT!
I have download the two first seasons of Sex & the City to it, and the screen is unbelievable..
But the best thing is probably that I can go online on it.. How great isn't that?
It has everything I need.. I can show my pictures on it, listen to music, download music.. yup.. what did I say -- EVERYTHING!
399 DOLLAR --- AND IT WAS SOOOO WORTH IT!
I have download the two first seasons of Sex & the City to it, and the screen is unbelievable..
But the best thing is probably that I can go online on it.. How great isn't that?
It has everything I need.. I can show my pictures on it, listen to music, download music.. yup.. what did I say -- EVERYTHING!
399 DOLLAR --- AND IT WAS SOOOO WORTH IT!
2 comments:
den verkar ju superbra! va kul att du är nöjd med den. schysst att kunna göra så mkt med den.
vad händer idag, tisdag, för dig?
jag måste plugga. det är sol ute så jag har eg lust att bara vara ute men jag har iiinte tid med det. har aldrig varit så blek o tjockis som när jag pluggat. buhu! lite synd om mig. ; ) haha
kramen
hej! ja den är super duper som sagt!
idag kom min kompis från sverige.. så det har bara varit massa asgarv men nu är jag så trött att jag störtar!!
ohh har ni fint väder hemma? va har hänt ? haha. alla klagade på att det var så kallt idag här - endast 27 grader haha. roligt värre..
har du mkt å plugga? går det bra?
kram
Post a Comment