Thursday, October 4, 2007

FashionBitch is Back!

Hey!

FashionBitch is back, now in a new version and in English!
So all of my Swedish fans back home, I hope you are okay with that!

Follow my blog and u will see what my life is all about!

Welcome!

3 comments:

Nelly said...

HEJ kompis!

Saknat dig. : ) Hoppas du är okej iaf. Och himla kul att se att du är tillbaka. Fin sida du har och vilken härlig header du har.

Här hemma är det grått och ngr plus men jag känner att det är helt okej ändå. Det är äntligen fredag och det känns skönt.

Kramkram

Jessica said...

Hej Kompis!

Glad att se dig här igen =)
Tack.. blogspot är lite roligare - kan göra mer med layoten! Det gillar jag! Inga ränder i bakgrunden heller =)

Kul att du hittade hit!! saknat dina rolga kommentarer! mm så det är kallt hemma? här är det skit väder också. regn regn regn. nu måste jag till skolan..
kram kram

Nelly said...

kul att du vill ha mina kommar. ; ) ja, din sida är riktigt fin. o så bra utan rutorna, de gillade jag iiinte! hihi

jasså, dåligt väder. hur kallt blir det som mest hos er? det är höst hos er med va?

kram